Menu
Το καλάθι μου

Συχνές Ερωτήσεις MOBILE

Πως μπορώ να κάνω παραγγελία;

Παραγγελίες μπορείτε να κάνετε με τρεις τρόπους:

1) Μέσω της ιστοσελίδας μας προσθέτοντας τα προϊόντα στο καλάθι και ακολουθώντας τα βήματα μέχρι να την ολοκληρώσετε.
2) Τηλεφωνικά στο 213 0312615
3) Με μήνυμα μέσω της σελίδας μας στο Facebook.

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;

Όχι, δεν είναι απαραίτητο. Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελιά σας χωρίς να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό. Παρόλα αυτά συνιστούμε να εγγραφείτε και να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό στο site μας ώστε να έχετε καλύτερο έλεγχο του ιστορικού σας, των παραγγελιών και των διευθύνσεων σας και να ολοκληρώνετε τις παραγγελίες σας με μεγαλύτερη ταχύτητα. 

Πως γίνομαι συνεργάτης;

Ένα μεγάλο κομμάτι της εταιρείας μας απευθύνεται σε επαγγελματίες και μεταπωλητές των προϊόντων μας, οι οποίοι απολαμβάνουν εξαιρετικών προνομίων και τιμών. Για να μπορέσετε να γίνεται συνεργάτης  ακολουθήστε την εξαιρετικά απλουστευμένη διαδικασία, πατώντας εδώ

Πως γίνονται οι αποστολές των παραγγελιών;

Οι αποστολές γίνονται ανάλογα με το βάρος της παραγγελίας σας, με τους εξής τρόπους:

1) Με ΕΛΤΑ Courier και ACS Courier.
2) Με το ταχυδρομείο.
3) Για μεγάλα πακέτα με μεταφορικές εταιρείες.

Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελιά μου;

Η αποστολή των εμπορευμάτων σας από εμάς γίνεται πολύ γρήγορα την ίδια ημέρα, εφόσον υπάρχει απόθεμα. Χρειάζονται 24 - 48 ώρες για να φτάσει σε σας με το courier ή την μεταφορική εταιρεία που επιλέξατε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο μπορείτε να δείτε τον εκτιμώμενο χρόνο αποστολής στην περιγραφή ή στις πληροφορίες του προϊόντος.

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται αυτόματα ανάλογα με το μέγεθος της παραγγελίας σας στο στάδιο της πληρωμής. Συνήθως κυμαίνονται από 4€ πανελλαδικά (για προϊόντα που ζυγίζουν μέχρι 2 κιλά) και ανεβαίνουν σταδιακά όσο αυξάνεται το βάρος. Το επιπλέον κόστος της αντικαταβολής (όπου υποστηρίζεται) είναι 3,80€.

Πως μπορώ να βρω αν έχετε κάποιο προϊόν;

1) Μέσω της μπάρας αναζήτησης που βρίσκεται στην κορυφή της σελίδας
2) Μέσω του κεντρικού μενού και των κατηγοριών
3) Μέσω ερωτήματος στο τηλέφωνο 213 0312615 ή στο e-mail: [email protected]
4) Με προσωπικό μήνυμα στην σελίδα μας στο Facebook

Μπορώ να αγοράσω κατευθείαν από το κατάστημα;

Ασφαλώς και μπορείτε! Θα χαρούμε να σας δούμε από κοντά κατά τις ώρες λειτουργίας μας, Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9 το πρωί έως τις 15:00 το μεσημέρι. Το κατάστημα μας βρίσκεται στην οδό Υπαπαντής 58, στον Πειραιά. Πατήστε εδώ για να μας βρείτε εύκολα στο Google Maps.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας σε περίπτωση που έχω κάποια ερώτηση ή πρόβλημα;

Σε περίπτωση που θέλετε να μας ρωτήσετε κάτι η αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 213 0312615 ή να μας στείλετε μήνυμα στο e-mail: [email protected]

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα;

Επιστροφές προϊόντων γίνονται στο κατάστημα μας ή με αποστολή τους αντικειμένου προς αυτό, εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής και εφόσον καλύπτονται οι προϋποθέσεις που αναγράφονται στους όρους χρήσης, η συσκευασία δεν έχει ανοιχθεί και το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, καταστραφεί ή αλλοιωθεί καθ' οποιοδήποτε τρόπο.

Υπάρχει εγγύηση για τα προϊόντα;

Φυσικά, η εταιρεία μας εγγυάται ότι όλα τα προϊόντα που θα παραλάβετε λειτουργούν άψογα και καλύπτονται από εγγύηση της οποίας ο χρόνος αναφέρεται στην εκάστοτε σελίδα του προϊόντος. Οι εγγυήσεις διέπονται από τους όρους χρήσης που μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ.